PROMOSI SET
RM10
RM16
RM18
RM30
RM40.00
RM45 / set
RM70.00
RM70.00



Sabtu, 7 November 2015

set la bourse argan shampoo


1 SET : RM144.00
POSLAJU : RM15 (SM) / RM26 (SS)

HARGA LOOSE
1 BOTOL : RM59.00
3 BOTOL : RM159.00
6 BOTOL : RM283.00
(TIDAK TERMASUK POS)

Untuk anda yang masih tercari2 apa yang terbaik untuk masalah rambut... anda boleh la cuba set 

LABOURSE ARGAN SHAMPOO ni ye...

La Bourse Argan oil Set.
● Berfungsi untuk Merawat rambut dari akar sehingga ke hujung rambut untuk menjadikan rambut sentiasa sihat, kuat & bersinar.... Saiz memang besar ye....

● Shampoo 350ml 
● Conditioner 350ml.
● Serum 100ml (serum terbesar dalam product la bourse)


Bau shampoo ni memang best.... wangiiiii... so sesiapa yang pakai tudung tu memang sesuai guna set argan ni sebab rambut akan sentiasa harummm je walaupun dah terperap sehari suntuk... bau2 ala2 belacan bakor tu pun insha allah dah takde lagi.... insha allah rambut akan sentiasa Wangi.. lembut dan tak gugur.


Bagi anda yang mempunyai masalah kelemumur.. gatal kulit kepala dan keguguran teruk macam lepas bersalin anak 10 orang... boleh la cuba set ini. 
Bagi yang tak pernah menggunakan la bourse sebelum ni... anda jangan risau ye... argan shampoo ni sesuai untuk semua masalah & jenis rambut.


Boleh gunakan 3 - 4 kali dalam seminggu..
Serum tu pula untuk merawat rambut yang kekeringan.. rosak atau bercabang

Kesemua item ini diperkaya dengan argan oil yang mana khasiat untuk healing processnya sangat tinggi.


Sesuai untuk lelaki & wanita.... 






PRODUCT TERBARU DARI LA BOURSE PARIS SHAMPOO

LABOURSE SHAMPOO WITH ARGAN OIL (BY SET) 

● SHAMPOO
♥ Hydrating & Nourishing.

Berkhasiat dan memulihkan rambut menjadi berkilat dan sihat.

Membersihkan, memulihkan dan menyuburkan rambut yang kering dengan nilai shampoo minyak argan yang membantu merangsang peredaran darah untuk kulit kepala. Membantu menguatkan akar rambut dan memulihkan rambut menjadi kuat dan sihat. 

● CONDITIONER
♥ Hydrating & Nourishing.

Memelihara rambut supaya lebih sempurna dengan kesegaran argan oleh nilai herba. Membantu merangsang peredaran darah di bawah kulit kepala. Menguatkan akar rambut. Mempercepatkan pertumbuhan rambut, rambut lebih cepat panjang, rambut yang lembut dan licin, rambut yang mengalir, tidak pudar, rambut juga bersinar dan sihat. Ia recommended digunakan bersama shampoo untuk menjadikan pertumbuhan rambut lebih cepat & berkesan. 

● SERUM
♥ Sangat kelembapan & Nourishing

Berfungsi sebagai pelembab & berkhasiat untuk mendapatkan kembali kekuatan dan lapisan struktur rambut rambut & memperbaiki rambut yang rosak.

Serum rambut adalah campuran unik pelbagai natiralmoils rambut untuk menyuburkan rambut dan mengandungi vitamin. Minyak Argan dalam formula ini membantu pemulihan rambut yang rosak sehingga ke dalam dan melindungi rambut dari kerosakan yang disebabkan oleh sinaran matahari.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular